25 Mart 2014 Salı

Pek Bir Karışık Alışveriş (Kozmetik, Giyim, Dekorasyon)

Son zamanlarda hep tek tek bir şeyler aldığım için alışveriş yazısı yazmamıştım. Bugün aldıklarımı şöyle bir toparlıyım artık dedim. İlk neyi aldım tam hatırlamıyorum onun için karışık eklicem :)
Önce Tantitoni'den aldığım tek parçayı göstermek istiyorum. Aldığımdan beri ciddi anlamda kullanıyorum kendisini :) Tepesindeki silikon küçük adam kullanımı çok kolaylaştırıyor. İşin mi yok ne diye uğraşıyorsun derseniz anime manga Japonya bende takıntı noktasında o yüzden severek aldım ve kullanıyorum kendisini :)
Mutfaktan başladık dekorasyonla devam edelim. English Home son zamanlarda tekstil dışı dekorasyon ürünlerinde çok gelişti bence. Şimdide cam ürünler çıkarmış ve her birine bayıldım. Daha da aklımda kalanlar oldu onları da en kısa sürede almak niyetindeyim. Fiyatları da çok uygun. Kapaklı olana makyaj süngerimi koydum 7 8 lira gibi bir fiyatı vardı, ayaklı tabağı ise kısa kabukilerim için stand yaptım o da 14 lira falandı sanırım.
Bu da aşık olarak aldığım Japon bebekim :) Size en çok bunu göstermek istedim aslında. Kendisi kumbara ama bence şahane bir biblo :)
Giyimle devam edelim. Lcw yeni sezon çok güzel kotlar getirmiş. Özellikle 42 beden üstünde pantolon arayışınız varsa mutlaka bakın derim. Benim nasibime bir siyah kot ve lacivert eşortman düştü. Bahar geldi bisiklet mevsimim geldi eşortmanımı yeniliyim istedim. Ceket ise Koton'dan. Malum yaş aldı gidiyor artık bir kaç ciddi parçayı da gardırobuma ekleme vaktim gelmişti :) 
Forever New kartı olanlarınız bilir her yıl doğum günü hediyesi olarak, doğduğunuz ayda kullanmak üzere belli bir kredi yüklüyorlar kartınıza. Bu yıl da 15 tl hediye yüklemişlerdi. Aslında niyetim bluz almaktı ama gönlüme göresini bulamadım, vakitte kalmayınca bir kaç parça ıvır zıvır aldım :)
Maybelline aslında almak istemediğim bir marka ama color tattoo ve jel eyeliner Yücel Parfümeri de okadar ucuzdu ki dayanamadım :( Ama çok güzeller ikisi de şahane. Hem renk hem yapı olarak. eyeliner 18, color tatto 8 lira olunca insanın eli ayağı bir titriyor :)

Son zamanlardaki alışverişlerim böyleydi. Umarım uzun ve sıkıcı bir yazı olmamıştır. Daldan dala atladım biraz ama her birine ayrı yazı yazmakta saçma olacaktı. 
Sewgiler..

2 yorum: