18 Mart 2014 Salı

Alix Avien DNA Maskara

Bugün sizlere 8 Mart indiriminden aldığım ve aldığımdan beri bayılarak kullandığım maskaramdan bahsetmek istiyorum. Daha önce hakkında genelde olumlu yazılar okuduğum bir maskaraydı Alix Avien DNA. Ayrıca markanın cruelty-free oluşu son zamanlarda bende bir Alix Avien sevgisi oluşmasına sebep oldu.
Sade, sağlam ama birazcık da sıradan bir ambalajı olduğunu düşünüyorum. Gerçi sağlam olduğu sürece çok büyük bir sorun yok bence. Maskaram üzerindeki kir için ayrıca özür dilerim, Gratis'in malum bantlarının izi, çıkartamadım bir türlü :( Onlar olmayınca herşeyin ağzını açma huyu var bazı insanlarda o bakımdan haklılar belki ama kullanırken şu görüntüden ve verdiği histen hiç hoşlanmıyorum ben.
Maskaranın top top ve tombik bir fırçası var. Uzun zamandır bayılarak kullandığım ve devamı olmadığı için hayıflandığım Flormar'ın Lights of Flowers serisine ait maskarasının fırçası ile çok benzer. Alix Avien bir parça daha küçük ama uygulamada bu bakımdan daha başarılı bence. Maskara oldukça yoğun kıvamlı. İlk açtığımda hatta acaba bi parça kuru olabilir mi diye bile şüphelendim. Ama uyguladığımda tek kelime ile bayıldım.
Ben şahsen tombul fırçaları tercih ediyorum. Uzun ama aşırı ince ve yok denecek kadar açık renkte kirpiklerim var o yüzden dolgunluk benim temel ihtiyacım. 
Bu maskaranın dolgunluk açısından zayıf olduğunu okuduğum halde Flormar'ın maskarasından çok memnun kaldığım için denemek istedim ve bence yanılmadım. Maskara hem hacim hem uzunluk veriyor, kirpikleri tek tek ayırıyor ama kirpikleriniz çok düzse kıvırma konusunda performansı biraz daha düşük. 
Yapısı sebebiyle sanırım ilk kuruduğunda bir iki ufak parça dökülebiliyor ama onun dışında gün boyu ne akma ne dökülme yapmıyor. Yukarıdaki fotoğrafta iki gözümde de yalnızca üst göz kapağımın içinde siyah kalem var. Sol göz ile sağ göz arasındaki fark çok bariz :)
Bu arada maskaranın normal fiyatı 17tl eğer yanılmıyorsam ve ben %40 indirimle almıştım. Çok çok ucuza geldi. Bir sonraki indirimde mutlaka yedekleyeceğim :)
Sewgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder