8 Mart 2014 Cumartesi

İzmirlilere Real Techniques Müjdesi

10 gün kadar önce, uzun süredir takip ettiğim Makeuparfume blogunda Real Techniques fırçaların İzmir de Yücel Parfümerilerde satışa sunulduğunu okudum. İzmirli olanlar bilir Yücel Parfümeri Deposu tüm markaları başka her yerden daha ucuza bulabileceğiniz nadir yerlerden biridir. Haliyle okuduğum anda gözlerimin kocaman olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım.
Malumunuz fırçalar büyük Migros larda yavaş yavaş yerlerini almaya başladılar. Daha önce İnstagram hesabımda ve virüs yiyip yok olan blogumda Mavişehir Egepark Migros ta fırçaları bulduğumdan hatta Blush Brush ı aldığımdan, Expert Face Brush ı almaktan son anda vazgeçip 2 gün sonra gittiğimde bulamadığım için kendime kızdığımdan bahsetmiştim.
Neyse efendim 10 gündür Yücel e gitmek aklımda ama annemin, nişanlımın ve benim doğum günlerimiz peş peşe olunca koşturmaca bitmedi ve ben bir türlü gidemedim. Dün en sonunda gidebildim ve fırçalar karşımdaydı. 8 Mart için indirim vardı Yücel de ve içeride hareket etmek bile imkansız gibiydi. Ona rağmen fırçaları ve fiyatlarını sizin için fotoğrafladım :)
Expert face gelmemiş sanırım ya da gelip bitmiş. Görevli hanıma sorduğumda gelenler buradakiler dedi ama aradaki boş askı kafamda soru işareti bıraktı. Neyse ki Expert Face i 2 gün önce Migros ta bulup son 3 tane olduğunu görünce gene biterse korkusuyla almıştım da yine kendime kızmama gerek kalmadı :)
Fotoğraftan ne kadar seçilebilecek bilemediğim için fiyatları yazmak istiyorum; 
Blush Brush 30.25tl
Powder Brush 36.25tl
Stippling Brush 30.25tl
Eye Starter Set 55.75tl
Core Collection Set 71.00tl
Migroslardaki fiyatlarla aralarında yaklaşık 6-13tl farklar var. Kozmelanın normal fiyatları ile ise epeeyce bir fark var ama Kozmela kadınlar günü için Rt fırçalarda %50 indirim yapmış ve epey bir fark yaratmış fiyatlarda. Bir bakın derim :)
Sewgiler...

10 yorum:

  1. Bodrum Migros'a da gelmiş sonunda, ama çulsuz zamanıma denk geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Migros'dan daha ucuz :/
    Eksiklerimi kozmela'dan tamamladımm bende bu gün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Migrostan baya ucuz ama Kozmela indirimi baya farkettirmiş :) Güle güle kullan canım yeni cicilerini :)

      Sil
  3. İzmirde en uygun Yücel parfümeri olmuş fiyat açısından, blush ve expert brush larını güle güle kullan Meliscim :) Bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle nice nice güzel yaşlara.

    YanıtlaSil
  4. Yücel herşeyde olduğu gibi fırçalarda da fark atmış:) İyi dileklerin için de çook teşekkür ederim tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Kozmetik blogları için şablon çekilişim var beklerim ;)
    Amigurumi Aşkına Şablon Çekilişi

    YanıtlaSil
  6. Fırçalar çok cezbedici görünüyor :) Blogunuzu takipteyim bana da beklerim!

    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalar gerçekten çok güzeller :) bloguna baktım hatta takibe bile aldım :)

      Sil