1 Mart 2014 Cumartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier'in yeni çıkardığı makyaj temizleme suyunu yazmayan, yorumlamayan kalmadı sanırım ama bir de benden dinleyin istedim. Okuduğum yorumlar genel olarak iyi olunca denemeden geçmek istemedim. Garnier için Bioderma H2O Sensibio ya dupe olabilir mi tartışması var malum. Uzun süredir Bioderma kullanıyorum. Garnier makyaj temizleme suyunu ise 1 aydır kullanıyorum ve yorumlayabilirim artık dedim.

Öncelikle benim cildim de gözlerim de aşırı hassas. Özellikle gözlerimde hassasiyetin arttığı zamanlarda Bioderma bile hafif yakabiliyor. Garnier için ilk söyleyebileceğim gözleriniz benim gibi çok hassassa göz makyajınızı temizlemede kullanamayacağınız :( Başta yeni bir ürüne karşı hassasiyet gösterdiğimi düşündüm ve 1 hafta kadar inatla denemeye devam ettim ancak hiç bir şekilde gözlerim alışmadı. 2 hafta gözlerimde kullanmadım ve tekrar 2 gün kullanmayı denedim ama olmuyor. Kısacası göz makyajım için kullanamıyorum. Ancak bunun yanında 1 aydır ten makyajımı temizlemek için kullanıyorum ve oldukça da memnunum. Cildimde ekstra bir sivilcelenme, kaşıntı, alerji vs. yapmadı. Yalnız şunu eklemeliyim ki yüzümü temizledikten sonra şöyle bir su ile durulama ihtiyacı duyuyorum çünkü çok hafif bir yapışkanlık hissi bırakıyor. Ancak bunun yanında cildi gerçekten çok güzel temizliyor. Makyajdan geriye eser kalmıyor.
Ürünün yaklaşık 200 kez kullanılabileceği iddiası var ama bence bu biraz abartılı olmuş gibi. Uzun süre kullanılacağı kesin ancak 200 olur mu emin değilim doğrusu.
Kısacası ben göz makyajım için Bioderma kullanırken ten makyajımı temizlemek için Garnier kullanıyorum son 1 aydır. Bittikçe yenisini almaya devam edeceğim kesinlikle.
Siz denediniz mi? Denediyseniz siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?
Sewgiler..

6 yorum:

  1. Yapışkanlık olayını duyduğum kaçıncı kişisin bilmiyorum alsam mı almasam mı diye düşünüyorum hala.. =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla fiyat performans olarak değerlendirince denemeye değer ama çok fazla beklentin olmasın bence

      Sil
  2. Elimdeki makyaj temizleme ürünleri bitince ben de denemek istiyorum artık bu ürünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeye değer bence de ama bi bioderma kadar iyi olmasını beklemeden denemen gerek yoksa hayal kırıklığı oluyo :) ama onun dışında ten makyajını temizlemede falan iyi..

      Sil
  3. daha denemedim ama merak ettiğim bir ürün bende bloğuma beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook merak edilesi olmasa da denemeye değer bir ürün..
      hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil