27 Mart 2014 Perşembe

Gratis Kart Mağazalarda

Bugün Gratis'e gittiğimde kasanın yanında Gratis Kart gördüm :) Watsons kart çıkacağını biliyorduk, bekliyorduk ama Gratis sessiz ve hızlı davranmış. Watsons henüz kart uygulamasını başlatamadan Gratis kartlar mağazalarda yerini almış. Tabii hemen kartımı edindiğimi söylememe gerek yoktur sanırım :)
Mağaza görevlisinden aldığım bilgiye göre bu kart ile indirimlerden yararlanabilecek, puan toplayıp daha sonra harcayabilecekmişiz. Puanlarımızın takibini telefonumuza yollanan şifre ile internet sitelerinden yapabilecekmişiz.
Şahsen ben seviyorum bu kart sistemlerini. Sık alışveriş yapanlar için puan biriktirme imkanının cazip ve avantajlı olduğunu düşünüyorum.
Sewgiler..

46 yorum:

  1. Aa çok iyi! :)
    Çok istiyordum bu uygulamayı.Hemen bir kart çıkarticiğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi :) kart sistemlerini seviyorum ben de :)

      Sil
    2. Nerden Alınıyo Nerde Satılıyo :/ :((

      Sil
  2. Hayırlı olsun kartın bol bol puanlar biriksin işallah ne yazıkki benim şehrimde gratis yok bende watsons ı bekliyorum haftada bir alışveriş yapan biri olarak benim çok işime yarayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) gratis de açılır heralde yakında. çok hızlı yayılıyo malum :) sık alışveriş yapanlar için kartlar sahiden de nimet :)

      Sil
  3. Bugün koşarak Gratise gidicem sanırım. Bu haberi aldığım çok iyi olduu! :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu karttan aldım ancak sifremle nasıl giriş yapacağım bilmiyorum :( internet sitesine girdim ama şifre yazabilecegim herhangi bir yer bulamadim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen diyene kadar hiç bakmamıştım şimdi ben de girdim ama bulamadım :( belki daha eklememişlerdir

      Sil
    2. gratisin resmi sitesine girdiğinizde sayfanın en üstünde gratis . com yazan yerin hemen yanında gratis kart diyor oraya tıklarsanız ulaşabilirsiniz :)

      Sil
    3. teşekkür ederim bilgi için :)

      Sil
  5. Bana da mesaj geldi Gratisten ve çok sevindim bu habere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesadüfen gittiğimde kasada gördüm çok güzel bi süpriz oldu :)

      Sil
  6. merhaba kızlar kartımı aldım şifre geldi telefonuma fakat kart numaramı ve şifremi yazıyorum giriş yapamıyorum sizde de böyle bir sorum oldumu acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şimdi denedim ve giriş yapabildim bir sorun yaşamadan. Belki girdiğiniz sırada olan bir sorundur ya da internetten kaynaklıdır. Tekrar deneyin isterseniz

      Sil
  7. merhaba.gratis kartı aldım ama şifrem gelmedi telefonuma.hattımla ilgili bir sorun da yokmuş.böyle bir sorun yaşayan var mı?gratise tekrar gideceğim ama burda da sormak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen Gratise git tekrar belki yanlış numaraya falan göndermişlerdir şifreyi. Benim şifrem daha kasadaki işlemim bitmeden hemen geldi yani öyle uzun uzadıya beklemeni gerektiren bir işlem değil sanırım. Muhtemelen mağazadan falan kaynaklıdır bence

      Sil
  8. Bende gratis kartı almıştım fakat şifremi yanlışlıkla silmişim ne yapmalıyım? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hiç bir fikrim yok ama mağazaya giderseniz şifrenizi yeniden gönderirler belki

      Sil
  9. Şifrenizi sildiyseniz veya gelmediyse müşteri hizmetlerinden (0850 210 69 00) tekrar şifre alabilirsiniz :) http://www.gratis.com.tr/LoyaltyCard.aspx bu linkten de girişe tıkladığınız da kart ve şifre ile giriş yapabiliyorsunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirme için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  10. Benim kart numaram yazmiyor nerden ogrenebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa böyle birşey duydum. bence aldığınız mağazaya bir danışın derim, en sağlıklı cevap onlardan gelir sanırım.

      Sil
  11. Bende aldım :) peki gratis kartı puanları ne işe yarıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak ben de bilemiyorum ama ilk alırken söylenen diğer kartlarda olduğu gibi topladığın puanlarla hediye ürünler alabiliyor olman gerektiği. Ancak bu uygulama başladı mı nasıl işleyecek net bilgi için direk Gratis e mail atarak sormanı öneririm

      Sil
  12. Şifre alışveriş yaparken gerekli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışverişlerimde hiç şifre sorulmadı, gerekmedi şuana kadar

      Sil
  13. Paralımı aldınız kartı

    YanıtlaSil
  14. dun bende kuzenimle birlikte gratis kart edindik kuzenimin sifresi daha kasadayken geldi benimki ise 2saat gectikten sonra bile gelmedi tekrar gratise gittim ama karti kullanmaya devam edin dediler sifremi ogrenmemn baska bir yolu yok mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda ne yazık ki bir bilgim yok ama Gratis'in sitesindeki iletişim kısmına falan mail atmayı deneyin isterseniz geri dönüş yaparlar sanırım

      Sil
  15. Benim şifrem gelmedi 2 hafta falan oluyo napcam ya hayir yani icindeki puana bakamiyorm

    YanıtlaSil
  16. Şimdi die 10 tlik urun var karta ozel 7 tl olcak ben kartimi gtrcem ama kartin icindeki puan önemli mi yoksa her türlü 7 tl alabilirmiym kartla.gerçekten merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre olmadan da indirimli alışveriş yapılıyor diye biliyorum. mağazada daha net bilgi verirler sanırım ama şifre olmadan da indirimden faydalanmak mümkün sanırım

      Sil
  17. Kartı nasıl satın alıyoruz? Belli bi fiyatlı alışveriş mi yapmak lazım? Kart için para ödüyor muyuz? Bir de bütün Gratis bayilerinde geçerli mi? Yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir alışveriş falan gerekliliği yok. kart ücretsiz, mağazalardan kasadan alıyorsunuz

      Sil
  18. kart için yaş sınırı var mı

    YanıtlaSil
  19. kartı aldıktan hemen sonra kartla alışveriş yapabiliyomuz?

    YanıtlaSil
  20. gratis kart no£mu nasıl öğreneceğim

    YanıtlaSil
  21. 13 yaşındakiler alabiliyor mu 18 yaş altındakiler ???

    YanıtlaSil
  22. Merhaba , bende bugün aldım Watsons kartim vardı ama hiç böyle bi sorun yaşamamistim. lakin bu kartı aldım alışveriş yaptım puan 0 ? nedeni ne olabilir bilgin varsa beni bilgilendirirsen çok sevinir, mutlu olurum.Simdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedenine dair bir fikrim yok ama mağazaya giderseniz sorununuzu çözebilirler sanırım

      Sil