1 Eylül 2014 Pazartesi

Kıbrıs'a da Gittim Ben Vol.1 :)

Son yazdığım yazılarda Kıbrıs Kıbrıs yedim beyninizi :) Gittim de döndüm bile ama hiç dönesim gelmedi doğrusu. (Okuyucuya Not: bu post bool görsel içerir)
Kıbrıs'ta konuk öğretim görevlisi olarak çalışan kuzucumun doğum günü için ta kaç ay öncesinden sözleşmiştik. Kuzumun doğum günü 22 Ağustos, ben 21 Ağustos sabahı Lefkoşa'ya indim :)
Hastalıktan yeni kalktığım için ilk gün biraz fazla yoruldum ama tatil iyi geldi ki 2. günden sonra hastalık falan kalmadı, iyileştim :) Arkadaşım Lefkoşa'da yaşadığı ve ben de Lefkoşa'ya indiğim için ilk günü Lefkoşa'yı gezerek değerlendirdik.
Mesleğimiz gereği mimari yapılara ikimizinde ilgisi epey çok. Haliyle Büyük Han ve Selimiye Camii si bizim için oldukça keyifli duraklar oldu.
Caminin dışı kadar içi de etkileyiciydi :)
Eveet bunu yaptık :)
Hem de ikimiz de yaptık :)
Lefkoşa sokaklarını arşınladık :) Hatta bazı fotoğraflarımı instagram hesabımda anında paylaştım. Takip edenleriniz görmüştür :)
Biz birlikte çok güzeliz :)
Güney Kıbrıs sınırına da gittik ama bizi almadılar :( Ne yazık ki Türkler buradan geçiş yapamıyor. Güney Kıbrıs'a girebilmek için Yunanistan'a gidip oradan giriş yapmamız gerekiyormuş. Diğer turistler girebiliyor tabii o ayrı :/
Kıbrıs'ta herkes inanılmaz yardımsever. Yol sormak için durduğunuz araba sizi istediğiniz yere bırakıyor örneğin. Tabii bu arada kaynaşma çabalarına girişen beylerin sayısı da epey çok oluyor ama zorlayan, sinir bozan olmuyor. Bir şekilde iletişim kurmanın en yaygın yolu flört etmek olmuş burada. Laf aramızda bu çabalarının karşılığını alan sayısı çok fazla. Giderseniz noluyo demeyin, aklınızda bulunsun :)
Kuzumun güzelliğinden arkadaki park dikkatiniz çekmiyor olabilir ama orası Barış Parkı, diğer adıyla Rum Parkı. Park tam sınırda ve perişan halde. Tellerle örülü etrafı. Bir yanda Rumlar diğer yanda Türkler. Park tampon bölge ve günümüz barış anlayışını temsil edercesine perperişan halde :(
Yemek yapmaya vakit ayıramayacak kadar çok gezdik, çok yorulduk :) İlk günümüzün son durağı Lefkoşa Leman Kültür oldu. Giderseniz mutlaka uğrayın yemekleri çok lezzetli, çalışanları inanılmaz ilgili. Asla pişman olmazsınız :)
İlk günü ben çok yorulduğum için erkenden eve dönüp dinlenerek tamamladık. Dinlenirken tavlada kuzuma 5-0 yenildim dersem gülmeyin bana. Hatunum canavar gibi oynuyor :)
İlk günümüzle birlikte yazımızın da sonuna geldik. Tatilimin devamı ve aldığım ciciler için takipte kalın canlarım :) 
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder