28 Eylül 2014 Pazar

Bir İndirim Dönemi Daha Geçti.. (Gratis, Rossmann, Watsons, Yücel)

Eveeett bir indirim dönemini daha atlatmış bulunmaktayız :) Bu indirimin gözdesi şüphesiz ki Gratis oldu. Özellikle de Watsons ın indirim rezaletinden sonra Gratis'in kıymetini daha bir anladık sanırım :) Halbuki Rimmel den alacaklarıma dair ne hayallerim vardı beniiimm :(
Watsons a sadece ilk indirim gününde öğlen girdim ve daha indirim etiketleri yeni yerleştiriliyordu, çalışanların indirim oranlarından falan haberleri yoktu, standlar doldurulmamıştı. Tam bir fiyasko.
Gratis ise indirimin ikinci gününde rafları yeniden doldurdu. Gerçekten takdir edilesi. Gene lafı çok uzattım. Bakalım ben neler aldım bu indirimden.
Okadar lafını ettik öyleyse önce Gratis le başlayalım. Nude Dude paleti, swatchlarını gösterdiğim bir önceki yazımda, ilk gün bulamadığımı yazmıştım. 2. gün stoklar yenilenince bende paletime kavuştum :) Autobalm paletlerin California'da gözüm kaldı ama bulamadım :( Bulabildiğim tek palet fena halde parmaklanmıştı. Tester olmayan ürünü parmaklayabilecek kadar şuursuz olanlarda var bu dünyada!! Put A Lid On It bazımı yedekledim :) Essence maskaralarda %40 indirim vardı. Denemek için daha iyi şans olmaz dedim ve attım sepete :)
Rossmann'dan Essence'in severek kullandığım dudak kalemlerinden 'Satin Mauve' ve 'Wish Me A Rose' renklerini aldım.
Jiletler 3.99'a düşmüştü. Yedekledim. Gözlük temizleme mendilleri indirimde değildi ancak annem ve babam sürekli bense arada bir gözlük takıyoruz ve bu mendilleri sürekli tüketiyoruz :) Bunlar dışında bir de Rossmann'dan Orkid 4lü paketlerden yedekledim bir miktar :) paketi 7.19 a düşmüştü. 
Watsons'dan tek parça alışverişim var onu da indirim öncesinde almıştım zaten :) Epeydir salisilik asit içeren bir tonik arıyordum sivilcelerim için. Denemek istedim. Watsons karttan çıkan indirim kuponu ile aldım.
Son olarak Yücel Parfümeride de L'oreal %50 indirimdeydi. Collection Privee serisi rujlardan Julianne's Nude rengini ne Grastis'de ne Rossman'da bulamadım, Yücel'de bulunca üstüne atladım :) Eyeliner arayışındayım epeydir. Ancak kullandığım hiçbir eyelinerdan superliner dan olduğu kadar memnun olamadım. Döndüm dolaştım eski eyelinerıma geldim :) Ruj ve eyelinerın her biri 19,50 idi.
Bu indirimi de atlattık. Önceki indirimlere göre biraz daha ağır atlattım sanırım ama halimden memnunum doğrusu. Siz neler aldınız bu indirimden? Aldıklarımdan kullandıklarınız neler, memnun olup olmadıklarınız hangileri? Benimle paylaşırsanız sevinirim :)
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Çok güzel ürünler almışsın güle güle kullan=)
    Superliner ı çok merak ediyorum ya ince çizgi çekilebiliyor mu? Kalıcı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) superlinerdan gerçekten çok memnunum. hem incecik çekiliyo hem de baya kalıcı :)

      Sil