17 Ocak 2015 Cumartesi

Smiley Mim :)

Merhabalar.. Bu aralar blogumu aksattım ama yakında çook güzel haberlerim var ve bu yüzden de bu aralar deliler gibi koşturuyorum. Birazcık nefes alacak bir ara bulmuşken Melodi nin beni de taglediği Smiley Mim i yapmak istedim. 
Mim'in Şartları: Yukarıda yer alan smiley ifadelerini nasıl tanımlarsınız, en çok hangi durumlarda kullanırsınız? En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız, süre 15 dk, başarılar :)
En sık kullandığım smiley olur kendisi. Özel olarak keyifsiz değilsem hemen her lafımın sonuna eklerim kendisini. Gülmek güzeldir..

Nişanlımla ya da yakın arkadaşlarımla sohbet halindeysem cümle sonlarımda yer alır kendisi. Yok yüzyüzeysek zaten aynen böyle sırıtıyorumdur :D

Dilim normal hayatta da sürekli dışarı çıkar :p Çocukluktan kalma alışkanlık mıdır nedir bilmiyorum ama şakalaşıyorsam koca kazığım demem walla :)

Can sıkıcı durumlarda, tatsız şeylerden bahsediyorsam kendisi mutlaka benimledir. Canım sıkıldığında şahsımda böyle görünür..

En sık kullandıklarımdandır.. Şimdi böyle diyince ağlak diye düşünmeyin. Nişanlıma trip atmayı, kapris yapmayı çok severim :) Şaka olarak tabii ki :) Kendisine takılmayı sevdiğim için de sıkça kullanırım :)
Eveett benim seçtiklerim bunlardı.. Melodi'ye beni mimlediği için teşekkürü borç biliyorum :) Ve ben dee 'Tak Takıştır Giy Yakıştır''Kozmetik Aşığı''Kızılcık Şerbetim' ve 'Makeup By Jade' bloglarının sahibelerini mimliyorum :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder