23 Ocak 2015 Cuma

Gratis İndirim Alışverişim

Bu kaçıncı indirim alışverişi yazısı ben de bilmiyorum artık. Ancak bu kez öyle şu da ucuzdu bu da iyiydi diyemeyeceğim ne yazık ki :( Yazıyı asıl yazma amacım da bu zaten. Son dönemde indirimler sayesinde herkesin gerekli gereksiz alışverişe daldığını gören Gratis sanırım bunu kullanmak istemiş olacak ki dün gece belirsiz bir %30 %40 %50 %60 %70 indirim diye bir fotoğraf yayınladı. Daha önceki %50 indirimi bilenlerde ben gibi bugün kendilerini Gratis e attı. Sonuç olarak ne gördük. HİÇ! (tabii her şube aynı mıdır bilemem ama Karşıyaka çarşı şubesi böyleydi ki bu şube gördüğüm en büyük Gratislerden biri) Dükkana girdiğimde ilk dikkatimi çeken indirim yazılarının çok çok az olması ve %25 ve %30dan fazla bir oran yazmaması oldu. Çok az bir üründe %10 %20 gibi indirimler vardı. Renkli kozmetikte zaten ciddi bir indirim görmedim. Sonuçta hayalkırıklığı ile eve döndüm. Tabi gitmişken bir iki ufak parça aldım ki ben gibi bunu yapan da çoktur. Gratis yine karda..
Daha önce Stop Ever ın adet dönemi sancıları için olan ısıtıcı bandını kullanıp çok memnun kalmıştım. Bu kez bel boyun eklem ağrıları için olanını aldım. Deneyelim bakalım. Kütikül itmek için silikon uçlu zımbırtıyı aldım hatta ilk denememi yaptım baya iş görüyor :)
Maybelline yeni seri rujunun 220 numarasını kaç seferdir bulamıyordum bulmuşken alıyım dedim.
Bunları da bir kaç gün önce almıştım. Son dönemde niyeyse törpü ve cımbızlarla bozdum kafayı. Naapcaksam artık alıp duruyorum. Her çantaya ayrı atıcam galiba :)
Bu indirim için heveslenip gidecekler fazla bir şey beklemesin, hevesini sevgililer günü indirimine saklasın diyerek yazımı noktalıyorum.
Sewgiler..

8 yorum:

  1. Merak ediyordum indirimin içeriğini, pek bi içeriği yokmuş demek :)
    ellerine sağlık tatlım, bilgilendirdiğin iyi oldu, boşuna yorulmam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi ben baya bi bakındım ama bi içerik göremedim :) başka şubeler ne durumdadır bilemem ama farklı değildir herhalde :)

      Sil
  2. İndirim indirim diyorlar ama nedense o indirim hiç benim ihtiyacım olan şeyler olmuyor bir türlü, yine de güzel şeyler almışsın cnm ...
    Takipteyim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bukez indirim var da denemezdi zaten :/ teşekkür ederim, hemen bakacağım ;)

      Sil
  3. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunu takipteyim tatlim bende beklerim :)♥♥

    YanıtlaSil