7 Ocak 2015 Çarşamba

Rimmel London Kate Maskara

Bugün sizlere yılbaşı indiriminden aldığım ve 10 gündür deneyimlediğim Rimmel London Kate maskaradan bahsetmek istiyorum. Daha önce Rimmel den sadece bir maskara denemiş ve nefret etmiştim. Ozamandan beri de bu markanın maskaralarına karşı mesafeliyim. Ne kadar övülseler de yaklaşmıyorum. Ancak son çıkan Kate maskaraya dayanamadım :) Merakıma yenildim resmen.
Öncelikle paketlemesi çok hoş. Parlak, şık ve sağlam. Özellikle kapağı kapanırken tık sesiyle sağlamca kapananlardan. Böylece maskaranın kuruma süresi maksimuma çekiliyor :)
Fırçası kalından inceye dalgalanarak gidiyor. S şeklindeki fırça gerçekten de en köşelerde kalan en kısa kirpiklere kadar tüm kirpiklerinize ulaşıyor :) Ayrıca dar kısmı alt kirpiklerde de gayet güzel iş çıkartıyor.
Maskara rengi oldukça siyah. Dolgunluk verme konusunda kendisine geçer not veriyorum. Uzatma ve kıvırma derseniz benim kirpiklerim bu konularda çok şükür ki pek zorlu değil haliyle benim için fazlasıyla yeterli geldi.
Yukarı bakınca tabii bu kadar uzun durur :) Maskara topaklanma, akma, dökülme, bulaşma yapmıyor. Sabah sürüp çıktığım maskara akşama kadar kirpiklerimde aynen duruyor.
Bu maskarayla ilgili tek şikayetim temizlenmesi, Temizlerken çift fazlı temizleyici, bioderma, makyaj temizleme mendili hepsini kullandım. Her defasında deli gibi yüzüme gözüme bulaşıyor. Kirpiklerden kolay, göz çevresinden zor çıkıyor :/
Fiyatını net hatırlayamıyorum ancak indirim dönemlerinde oldukça uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz.
Uygun fiyatlı, akma, bulaşma yapmayan, güzel bir maskara arıyorsanız ve değişik fırçalara zaafınız varsa mutlaka deneyin derim..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder