14 Ekim 2014 Salı

Movie Box: Pek Yakında

Bugün sizlerle daha önce blogumda yazmadığım türde bir yazı paylaşmak istedim. Malum kış geliyor, film sezonu açılıyor. Bundan sonra ara ara izlediğim filmleri sizlerle paylaşacağım :)
İlk filmimiz hali hazırda gösterimde olan Pek Yakında olsun :)
Filmi dün izledim. Öncesinde internet yorumlarına şöyle bir bakmıştım. IMDb puanı 8.4 olsa da yapılan yorumlar genel olarak filmin vasat olduğu yönündeydi. Çok da birşey beklemeden gittim haliyle filme. Fakat şunu söylemeliyim ki o kadar sert ve olumsuz eleştiri neden anlamadım. Salt komedi arayanlara belki hitap etmeyebilir ancak ben gerçekten beğendim. Dram, slice of life, romantizm ve komedinin güzel bir karışımı olmuş bana göre.
Filmin konusu: hayatını korsan dvd satarak kazanan Zafer bu yüzden ailesini kaybetmenin eşiğine gelince hayatını temize çekme kararı alır. Çeşitli tesadüfler eseri eline 1970 lerde yazılmış ancak çekilememiş olan fantastik film Şahikalar-Kötülüğün Sonu nun senaryosu geçer ve ailesini geri kazanmak için bu filmi çekmeye karar verir. Bir film çekmek tabii çetrefilli bir iştir. Özellikle de dar bütçe ve enteresan bir cast ile :)
Film 134 dakika. Ve bu süre boyunca gerçekten sıkılmadan, keyifle izlediğim bir film oldu. Benim şahsi görüşüm 10 üzerinden 9 alır bu film :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder