6 Ekim 2014 Pazartesi

Bayramlık Makyajım :)

Son dönemde havaların soğumasıyla makyajlarımı koyulttum :) Haliyle bayram makyajımda biraz koyu ama ben seviyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz :)
Gözler koyu olunca dudakları daha az dikkat çekici tutmaya çalıştım :)

Göz makyajımda Essence Stays No Matter What Chocolate Brownie kalem, Wet N Wild Walking on Eggshelss paleti, The Balm Balm Jovi Paleti ve Wet N Wild tekli far Panther ile Flormar Crazy Look ve Maybelline Rocket maskaraları kullandım. 
Rujum Essence Satin Mauve dudak kalemi ile Wet N Wild Balm Stain E 126.
Yüzümde Rimmel Match Perfection kapatıcı, Flormar toz pudra, The Balm Bahama Mama bronzer ve Wet N Wild Heater Silk allık var :)
Makyajımda daha çok yeni aldığım ürünleri kullanmaya çalıştım :) Umarım beğenmişsinizdir..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder