26 Ekim 2014 Pazar

Mimlendim..

Güzel arkadaşım Melodim beni mimler de ben yapmaz mıyım :) Hemen sorulara geçelim bakalım :)

1. Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime
-Rahatlama. Mutluyken, üzgünken, enerjik ya da yorgunken tüm duygularımı en rahat ifade edebildiğim şeydir müzik :)

2. Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
-Müzikten bıkılır mı? Enstrümana ara verdiğim olsa da müzikten ayrı gün düşünemem.

3. Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden?
-YAŞAR
(çiçeğimle çikolatamla gidemedim ya istemeye hala içimde uhde)

4. Kitap okurken müzik dinler misiniz?
-Kitap okurken evde top atılsa duymam, haliyle dinleyemiyorum

5. Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: sizin türünüz hangisi?
-Rock, pop, jazz, klasik.. Çok mu karışık oldu? Ama bu dördü de benim için vazgeçilmez moduma göre :)

6. Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
-Öyle asla diyenlerden değilim ama arabeskle başım hoş değildir

7. Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
-Adele. Benden öyle ses çıksa daha ne isterim

8. İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
-Son dönemde artan fiziği durumu kurtarıp, orasını burasını açıp, çıplak sesiyle şarkı bile söyleyemeyenleri toptan yok eder, hakettiği değeri göremeyenlere şans verilmesini sağlardım

9. "Bu şarkı benim" dediğiniz bir şarkı var mı?
-Aşkımın yıllar önce bana hediye ettiği, bu yüzden bana ait hissettiğim bir şarkım var :) "Ulaş- Sen Dünyanın En Güzel Kadınısın"

10. TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
-Sevemiyorum ya ben onları :/ 

11. "Kim şarkı söylemesin?" sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?
-O kadar çok ki.. Hangi birini saysam.. Ama burda Melodi yle aynı fikirde olacağım. Sinan Akçıl şarkı söylemesin ya :/

Mim için Melodime teşekkür ediyorum ve ben de Kızılcık ŞerbetimKozmetik Aşığı1Rimel 1Allık ve Makeuparfume bloglarının güzel sahibelerini mimliyorum..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder