10 Temmuz 2015 Cuma

Gratis, Flormar ve Forever New İndirimlerinden Neler Aldım?

Yine bir bayram öncesi yine bir indirim dönemi ve tabii ki yine alışveriş :) Aslında son dönem indirimlerin çoğunu hep es geçtim çünkü alışveriş hakkımı daha çok high-end ürünlere ayırmaya çalışıyorum haliyle indirimlerde kendimi kaybetme lüksüm kalmıyor.  Zaten indirimler çoğunlukla hafta içi başladığından ve ben de çalıştığımdan ilk günlere yetişemiyorum ve alınacak birşey de kalmiyor. Ancak bu kez paşa beyim gözlüğünü kırıp da yaptırma işi bana düşünce öğle arasında işten çıkıp çarşılara dalınca madem ki İzmir sıcağında sokağa döküldüm kendimi şımartmalıyım dedim ve Gratis indiriminin ilk günü ilk saatlerinde ufak bir alışveriş yapmayı başardım.  Ardından da akşam ufak bir Optimum turu yapınca bakalım neler olmuş :)
Öncelikle Gratis alışverişine bir bakalım :) Bir iki parça dışında aslında ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu.
İlk olarak temel ihtiyaçlardan başlayalım.  İndirim devam ettiği için fiyatları hatılayabildiğim kadar sizlerle paylaşmak istiyorum. Pamuklar 2.25 civarına düşmüştü. Colgate ikili paket 12.90 pedler 7.75 e düşmüştü.  
Gelelim alışverişimin cicili kısmına. Real Techniques concealer brush Gratis lere gelmiş 22.5tl civarına inmişti fiyatı sırf meraktan aldım ancak paketten çıkarttığımda verdiği ilk histen hoşlanmadım fazla yapay hatta ucuz fırça hissi veriyor. Parfüm atomizer 9.90 L'oreal infellible far 19.90 a düşmüştü.
Gratis in hemen yanında Flormar olunca e indirim olunca iki oje için girdiğim mağazadan bu güzelliklerle çıktım.  Pin up koleksiyonuna ait likit aydınlatıcı ve baz 7.5tl ye düşmüştü.  Son koleksiyonunda ise %30 indirim vardı.  
Forever New den bu güzel ve kocaman gözlüğü aldım 29.90 a düşmüştü dayanamadım :)
Daha sırada Rosamann ve Watson indirimleri var ama onlara yaklaşmayı hiiç düşünmüyorum. Zira sırada yazacağım daha birkaç ayrı alışveriş yazım var. Biraz kendimi frenlesem iyi olacak sanırım :)
Sevgiler. .

1 yorum:

  1. ne güzel bir bloğun var yeni keşfettim ve takibe aldım :) hepsi güzel güle güle kullan bende bloğa beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil