28 Haziran 2015 Pazar

Son Dönem Alışverişlerim (Sephora, Clinique Online, İnstagram, Yücel, Mizu, Markafoni)

Yine çok ara verdim ve sanırım evlenesiye kadar da bu durum böyle devam edecek. Koşturmaca sanki hiç bitmeyecek gibi. Tabii ne kadar koşsam da arada kendimi şımartmayı ihmal etmiyorum :) Alışverişlerimin büyük bölümü çeyiz ve ev eşyası üzerine ancak onları evimi yerleştirirken koliler açıldıkça gösterebileceğim. Şimdilik biz işin tatlı kısmına, kozmetiklere bakalım :)
Öncelikle en son alışverişimle başlayalım. 27 Haziran itibariyle malum Sephora indirim günleri başladı. Tesadüfen Agora'dayken Sephora'ya uğrayıp şöyle bir göz atmasam olmazdı. Ama bakmasam da olurmuş. Bu sefer ki indirimi gerçekten hiç beğenmedim. Sephora markalı ürünler dışında diğer markalarda indirim yoktu ve indirime giren ürün çeşidi çok çok kısıtlıydı. Sadece Bling Brow 20 tl ye düşmüştü. Sırf kutusu hatırına aldım :) İki tanede Sephora sim aldım. Belki kına gecemde yapacağım makyajda kullanırım diyerek.
Biz nişan zamanı bohça işine girişmemiştik ki en mantıklısını yapmışız o kadar yıldan sonra hepsi bozulurdu kesin. Neyse bohça alışverişlerimizin parfüm ayağı sırasında Moschino parfümü Markafoni'den 40 tl ye, Dkny parfümü ise Mizu'dan 60 tl ye bulunca aldım gitti :) 
 İzmir'de yaşayıp da Yücel parfümeriyi bilmeyen duymayan yoktur sanırım. Herşeyi en önce ve en uygun fiyata bulabileceğiniz mükemmel ötesi kozmetik deposu :) Nivea Lip Butter ların en yenisi ve Morfose un şahane köpüğünü bulduğuma nasıl sevindim anlatamam.
 Bu da Clinique online alışverişim. Sırf pop rujların 4 "mini" boyu hediye dedikleri için yaptım aslında bu alışverişi. Mini boy ürünlere zaafım var pek çoğumuz gibi. Ancak mini boy denen rujar tester çıktı. Nasıl bir hayal kırıklığıdır!
 Son olarak aslında geçtiğimiz ay aldığım ancak 1 2 gün önce elime geçen bir İnstagram alışverişim var. Lilyelen ın kozmetik satış hesabını bilmeyeniniz var mı? Bazen az kullandığı bazen alıp da hiç el sürmediği ürünleri satıyor. Yurt dışında yaşadığı için de bizim ulaşamadığımız markalar elinde hep oluyor. Bu seferki satışından hiç el değmemiş mini tarte set ve sadece 1 kez swatclanmış Too Faced Melted ruj benim oldu :)
Kozmetik adına aldıklarım nekadar da azaldı :( Sürekli olarak ev eşyası çeyiz alışverişi yapmaktan keyfime sıra pek az gelmiş :/  Şu son 3 4 ay geçsin hayırlısıyla, yazılarım da alışverişlerim de normale dönecek inşallah :)
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Ahaha koşturmaca evlenip eve yerleştikten sonra anca bitiyor tatlışım:)
    Ev eşyalarını da merakla bekliyorum ona göreeee!
    Moschino'yu ben de bi internet sitesinden almıştım ya markafoni, limango, trendyol, 1v1y den biri:D Checkcosmetic sitesinden baktığımda son kullanma tarihine 1 ay var gösterdi. Sen de kontrol ettin mi?
    Gayet güzel şeyler almışsın canım o hengamede iyi geliyor vala böyle şeyler almak:) Güle güle kullan hepsniii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eve yerleşip de sakin sakin oturacağım günleri iple çekiyorum resmen.. ev eşyalarımın hepsi ayrı yerde paketli ev yerleşirken hepsini paylaşabilirim diye umuyorum :)
      tarih kontrol etmek hiiç aklıma gelmemişti hemen bakmam lazım..
      senin de eşya ev detaylarına ait detaylı yazılarını bekliyorum :*

      Sil