12 Aralık 2014 Cuma

DIY - Yılbaşı Hediye Paketlemeleri

Bugün daha önce yazmadığım ancak başka bloglardan takip etmeyi çok sevdiğim bir konuda yazmak istedim. "Do It Yourself"
Yılbaşı yaklaştı, ben de farklı paketleme arayışına girdim. Bana göre hediyelerimiz kadar onları ne şekilde verdiğimizde önemli. Ben bu yıl herkese ufak kolajlar yapmaya karar verdim. Genel olarak bakım ve kozmetik ürünlerinden oluşan, herkesin kendi zevkine hitap edebilecek ufak paketler :) Haliyle onların sunumu da oldukça önemli. Hoşuma gidenleri, tabii kolaylıkla yapılabilecek olanları sizlerle de paylaşmak istedim. Belki siz de içlerinden birini yapmak istersiniz :)
Kumaş ve keçeden olan paketler bence en kolay ve şık olanları :)
Daha kalın olan keçeler dik durduğu için iğne iplikle şık kutular yapmak hiç zor değil :)
Bu şeker dolu kalplere bayıldım. Kendisi bile başlı başına bir hediye olabilir bence
Oluklu kartondan kutu yapmak da çok pratik ve şık
Eğer takı armağan edecekseniz bu fikir bence oldukça orijinal ve hoş olmuş. Hediyeyi verdiğiniz kişiyi epey şaşırtacağınız kesin :)
 Beylere verilecek hediyeler için esprili seçenekler de yok değil
Mandallıdan ziyade kurdela ile bağlama fikri bana daha cazip geldi doğrusu. İki delik aç kurdela geçir ve çok şık bir paket elde et :)
 Gelelim doğal malzemelere. Boyasız ham kağıtlar, doğal renklerde kurdelalar, kozalak, çam dalı gibi doğadan gelen malzemelerle yapılan paketler kesinlikle çok zarif ve elegan duruyor.
Özellikle bu kağıt bardak altlıklarından yapılan süslemeler bana akıllıca ve güzel göründü :)
Tabii çantalarımızı da kendimiz yapabiliriz..
Bakalım bu güzelliklerden hangilerini yapacağım :) Yarın malzeme alışverişine çıkacağım. Yaptıklarımı adım adım sizlerle paylaşmaya niyetlendim :) Takipte kalın..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder