13 Haziran 2014 Cuma

Revlon Lip Butter - Peach Parfait

Bugünün konuğu, ne yazık ki halen ülkemize gelememiş olan Revlon markasına ait meşhur lip butter lardan Peach Parfait. Ben bu güzelliğe instagram aracılığı ile sahip oldum. Pek çok hesapta 25 - 30 liralara satılırken ben ffshouseshop tan 15 tl ye almıştım. Halen fiyat aynı mı değil mi, satış yapıyor mu bilemiyorum. 
Ben paketlerinin hem sağlam hem de oldukça şık olduğunu düşünüyorum. Rujun rengine göre dış kabın rengi değişiyor. Bu tip detaylar benim hoşuma gidiyor.
Bendeki Peach Parfait tam bir şeftali rengi. Rengini gerçekten güzel veriyor ancak yapısı itibariyle tam örtücü değil. İçinde orta büyüklükte simler var ve ışıkta epey bir parıldıyorlar. Ama benim ışıltılarla sorunum olmadığından severek kullanıyorum :)
Dudağı nemlendirmede bir balm kadar başarılı olduğunu düşünüyorum ancak kalıcılık konusunda çok başarılı değil ne yazık ki :( İnanılmaz derecede yumuşak bir ruj. Gerçekten yağ gibi eriyor. O kadar ki sürekli kullanımda 1 2 ayda biter. Ve çok hızlı tükendiğini düşününce sürekli tazelemek ömrünü epey kısaltacaktır. E zaten zor ulaşıyoruz, değerinin üstünde paralar veriyoruz bu kadar çabuk tükenip gitmesi hoş değil.
Hemen bitmesin diye arada bir kullansam da severek kullanıyorum:) 5-6$ lık ücretini sonuna kadar hak ediyor hatta bu kadar hızlı tükenmese 25 liralık fiyatı bile hakettiğini iddia edebilirim ama bu kadar hızlı tükenirken 25 lira verseniz içiniz acır net :( 
Sewgiler..

8 yorum:

  1. Rengine bayıldım! Ben de red velvet rengine çok aşığım gerçi içeriği pek temiz değil o yüzden bu aralar az az kullanıyorum dudakları yeme gibi çok çirkin bir huy olunca ruju yutoyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerin çoğu çok güzel insanı kendine çekiyor :) içerik ne yazık ki çoğu ürün gibi temiz değil ama göz görmeyince diyip kullanıyoruz işte :(

      Sil
  2. çok hoşmuş rengi gerçekten :) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) serinin çoğu rengi gerçekten çok güzel bence :)

      Sil
  3. Resmen hayallerimi süslüyor bu lip butterlar 15 lira çok iyiymiş bir bakayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı zamanı almıştım ben baya bi zaman geçti fiyat aynı mı hala ya da elinde var mı hala bilemiyorum ama ozaman epey karlı bir alışveriş olmuştu benim için :)

      Sil
  4. Günlük kullanım için tercih ettiğim ruj yapısı aynen bu lip butterlar gibi. TR' de olsa her rengini alırdım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için gerçekten çok güzeller. wet n wild gibi uygun fiyatla gelseler tadından yenmez aslında :)

      Sil