6 Haziran 2014 Cuma

Karışık Alışveriş (Gratis, Sephora, English Home) ve Kozmetik Diyetine Giriş

Kozmetik diyetine giriyoruuuumm!! Nasıl becereceğim onu da bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım. Ağustos ayının sonu için Kıbrıs ve İstanbul'a gitmek niyetindeyim haliyle oralardan almak istediğim çok şey var aklımda. Bu sebeple sınırlarımı genişletebilmek amacıyla 2 buçuk aylık kozmetik alışverişi diyetine gireceğim. Belki ürün seçmeyi başarabilirsem project pan a başlayabilirim ama henüz emin değilim :/ Bu diyet süresince yalnızca bitip de yedeği olmayan ve kullanmama şansım olmayan ürünleri alacağım.
Kıbrıs'ta malum vergi sorunu yok bizdeki gibi. Duty free den de yararlanma hakkım olacak ve İstanbul'da Elca'ya uğrama hayallerim var. Cennet gibi görünüyor şimdiden gözüme :)
Neyse efendim, alışveriş diyetimden önce bir iki ufacık alışveriş yaptım onları da sizinle paylaşıyım istedim :)
Öncelikle Maybelline Babylips ler malum Gratis'lerde yerini aldı. Daha önce İnstagram'dan grape vine olanı almış ve yapısını gerçekten beğenmiştim. Hal böyle olunca ve fiyatları da çok uygun olunca gidip bakmak istedim. Gitmişken de bir iki güzelliği yanımda getirdim :)
Babylips pinkpunch ve mint fresh i aldım. İnceleme yazıları yolda ancak şukadarını diyebilirim ki bu balm lara bence şans verin :) Ve yine tipine dayanamadığım için aldığım bir cımbız :) Wet n Wild'ın mat rujlarını beğenmiştim bir tane de parlak bitişli olanlardan denemek istedim. Ve tabi herzaman kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim Adidas deodorantım :) 
Colgate optik beyazın yeni bir çeşidi çıkmış denemek istedim. Bence orjinalinden daha başarılı. 20tl üzeri alışverişe signal 4 küsür gibi bir fiyattı denemek istedim. Diş macunu illa tüketiliyor zaten.
Sephora'lardaki bu setleri görmeyen, bu setlerden edinmeyen kaldı mı? Bence çok karlılar. Özellikle seyehatlerde kullanmak için süperler. Ayrıca fiyat ve ürün miktarı olarak değerlendirdiğinizde de çok karlılar. İçlerinden bir de Sephora'da Clinique ürünlerinde 1 Temmuz tarihine kadar kullanılabilecek 19.90tl lik indirim çeki çıkıyor. Onuda kullanmak niyetindeyim ama diyetteyim nasıl olacak tam emin değilim. Bakacağız bakalım :) Ben 1 kutu kuru-karma 1 kutu da yağlı-karma cilt olanından aldım. Aslında bir kutu daha da alabilirim. Yazın cildim yağlanıyor baya onun dışında hep kuru. İkisini de deneyeceğim. 
Son olarak English Home'da havlularda %50 indirim vardı. İki tane el havlusu ve bir plaj havlusu aldım. Tatil planlarımız vardı ama hava 2 haftadır bir türlü güneşlenemedi bizde tatilimizi erteleyip duruyoruz :( Bir an önce güneşi görsek de denize atsak kendimizi.
Gördüğünüz gibi çok birşey almadım. Bundan sonra epey zaman da almayacağım.. Bakalım nasıl gidecek diyet :)
Sewgiler..

6 yorum:

  1. Kibrisdan neler getireceksin simdiden merak ettim :) Simdi yaz aylarinda zaten cok makyaj yapmiyoruz genelde, bence okadar zor olmaz diyetin-insallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olmaz canım :) ama ilk kez gideceğim için kıbrıstan alışveriş fikri öyle cazip geliyor ki şu anda kendimi onun hatırına tutarım gibi geliyor :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini tatlııım! Havlularını çok sevdim^^ Belki daha önce gitmişsindir ama ben yine de söyleyeyim Kıbrıs duty free hayalin çok olmasın:( Ercan havaalanındaki duty free o kadar küçük ve sıkıcı ki ben sadece üç beş çikolata aldım. Bir dee Sephora'daki o Clinique set geçen yıl da Tekin Acar'daydı aşırı merakla almıştım lakin cildimi aşırı hassaslaştırdı, kızarma, soyulma, kaşıntı yaptı:( Büyük ihtimal tarihi geçmişti ve o kadar ucuzdu diye düşündüm ben de, hemen çöpe attım. Mutlaka tarihlerine bak kullanmadan önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıım :) ilk kez gideceğim kıbrısa dutyfree hayallerim vardı ama kıbrıs daha ucuz diye okudum netten inanmak istememiştim ama şimdi sen diyince ikna oldum :/ clinique ürünlerinden çok memnun olduğum için almıştım setleri, tarih sen diyince baktım ama bulamadım, umarım sorun olmazlar :( ama iyi ki uyardın, zaten cildim aşırı hassas bi de bunla uğraşmak istemem yani, teşekkürler tatlım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil