10 Mayıs 2014 Cumartesi

Mim - Siz HİÇ..

Yine, yeni, yeniden sevgili Kizilcik Şerbetimm beni mimlemiş :) İyi ki sen varsın tatlım :) Celen'in Sazı yeni bir mim başlatmış ve okuduğum en keyifli mimlerden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim... Hayatımızda yakaladığımız ve kaçırdığımız anlarımızı sorgulatan, düşündüren, güldüren, hüzünlendiren, inanılmaz keyifli bir mim.. Bakalım ben hayatımdan hangi anları yakalayabildim :)

Siz hiç dondurma ve poğaçayı aynı anda yediniz mi?

Siz hiç kar yüklü ağacın altına geçip ağacı başınızdan aşağı silkelediniz mi?

Siz hiç kuaförün yaptığını yaparım diyip fön fırçasını saçınıza dolaştırdınız mı?

Siz hiç annenizin uzun geceliği ve topuklu terlikleriyle prenses oldunuz mu?

Siz hiç gerçekten aşık oldunuz mu?

Siz hiç iğne olurken hissetmemek için sayı saydınız mı?

Siz hiç ailecek evde saklambaç oynadınız mı?

Siz hiç hasta olduğunuz için 1 ay hiç birşey yiyemeyip, acı çektikten sonra olsun kilo verdim diye sevindiniz mi?

Siz hiç sabah kontrolsüzce içtiğiniz sıcak çay yüzünden bütün gün pişmanlık duydunuz mu?

Siz hiç sokaklarda yalın ayak dolaştınız mı?

Siz hiç yeni doğmuş bir bebeği kollarınıza aldınız mı?

Siz hiç paranın insanları ne denli değiştirebileceğine şahit oldunuz mu?

Siz hiç sizin mutluluğunuza ağlayarak sevinecek kadar değerli bir dosta sahip oldunuz mu?

Siz hiç yemek yemeyi, tuvalete gitmeyi hatta su içmeyi bile unutarak 36 saatten fazla aralıksız çizim yaptınız mı?

Siz hiç nikah şahidi oldunuz mu?

Siz hiç mercan beslediniz mi?

Siz hiç sevdiğiniz kişiyle beraber yemek yaptınız mı?

Siz hiç çamurdan köfte, tencere, tabak yaptınız mı?

Siz hiç evin içinde kar topu oynadınız mı?

Sevgili Çelen'in Sazı'na bu güzel mim i başlattığı için ve sevgili Kızılcık Şerbetimm Şeyma'ma beni mimlediği için tekrar tekrar teşekkür ediyorum..Gerçekten çok keyif aldım bu mimden.
Yapmayan kim kaldı, kim yaptı bilemedim, o yüzden yapmak isteyen herkesi mim liyorum bu kez. Yapmaktan keyif alacak herkesin yazısını keyifle okuyacağım..
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bazıları ben de yaptım, mesela çamurdan köfte gibi heheehhhee :p
    Ama mercan beslemeyi anlamadım. Akvaryumda mı besledin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, deniz akvaryumum var onda mercanlarımı besliyorum çook keyifli birşey :)

      Sil
  2. Mercan mı besliyorsuun? Kıskandım doğrusu :)) Ay ben ne kadar kıskancııım:)) Emeğine sağlık canım hemencecik yazmışsın hiçlerini:) Ben sokaklarda yalın ayak sadece kabuslarımda dolaştım yahu gerçeğini yaşamak istemem :))

    YanıtlaSil
  3. Senin kıskanç olduğuna inanmam zor doğrusu :) mim okadar güzeldi ki daha okurken aklımdan geçirmeye başlamıştım hiçlerimi, hemen yapmak istedim. gece gezmesinden dönüşte acıtan ayakkabıları atıp yalın ayak dolaşarak eve dönmek peek güzel oluyor doğrusu, tabi yazın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas senin fikrine sağlık, çok keyifliydi yapması :)

      Sil