3 Mayıs 2014 Cumartesi

Gizem'in Saksısı Çekilişini Kazandım :)

Nisan ayının başında Gizem'in Saksısı blogunun yapmış olduğu Aubrey Organics güneş kremi çekilişini çoğunuz görmüşsünüzdür. 2 kişiye birer güneş kremi hediye ediyordu. Çekilişlere katılmayı seven biri olarak sevgili Gizemciğimin çekilişine katılmasam olmazdı :) Ve okadar şanslıyım ki bu güzel çekilişin talihlilerinden biri de ben oldum :)
Gördüğünüz gibi Gizem hediyemi başına hiç bir iş gelmeyecek şekilde paketlemiş :) Bu baloncukları patlatmaya bayılırım ama bu kez kendimi tuttum patlatmadım sakladım belki lazım olur :)
Hediyemi açtığımda ilk gözüme takılan Gizem'in tatlı mı tatlı notu oldu. Çok teşekkürler canım :) Hediyemin yanında şampuan, saç kremi ve göz çevresi kremi tester ları da göndermiş. Göz çevresi kremi 40 yaş üstü içinmiş kendisini anneciğim deneyecek, memnun kalırsa tam boyunu alabiliriz.
Kremi henüz kullanmadım ama en kısa zamanda kullanacağım malum İzmir'in güneşi gölgede bile kavuruyor insanı. Kokusunu çok sevdim. Ağzını açmadan bile kokusu alınabiliyor ve pek çok güneş kreminden alışık olduğumuz jojoba ve shea yağı kokusu var ve ben o kokuya bayılırım. Bana hep deniz kenarını tatili anımsattığı için sanırım :)
Ayrıca mutlaka belirtmek istiyorum ki Aubrey Organics ürünleri tamamen organik, vegan ve leaping bunny sertifikalı ürünler. Bu bakımdan çok daha fazla sevdim kendilerini.
Gizemciğime ve Aubrey Organics e bu güzel hediye için tekrar çok çok teşekkür ediyorum.
Sewgiler..

4 yorum:

  1. Tatlııım :)
    Teşekkür ederim güzel yazın için :)
    İyi günlerde kullan canım :*
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel hediyem için canım :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil