25 Mayıs 2015 Pazartesi

Bobbi Brown Online Alışveriş Deneyimim

Yine, yeni, yeniden alışveriiişş :) Birçoğunuzun malumu olduğu üzere "Bobbi Brown" kısa süre önce online mağazasını açtı. Diğer pek çok markada olduğu gibi Bobbi Brown da online alışverişlerde oldukça güzel avantajlar sağlıyor, hediyeler veriyor. Sırf bu yüzden kozmetiği online sitelerden almayı daha çok seviyorum :)
Eğer yanlış hatırlamıyorsam 100tl üzeri alışverişlerde Bobbi To Go Set hediye idi. Ayrıca her alışverişe 2 adet tester ürün de hediye. Ben yeni çıkan 2 ürününü denemek istedim. Biri 'Art Stick' kalem rujlar diğeri ise 'Smokey Eye' maskara.
Art Sticleri özellikle yabancı bloglarda epeyce okuyunca benim için arzu nesnesi haline gelmişlerdi. Her ne kadar yaz gelmiş olsa da bordo benim zayıf noktam. Durum bu olunca 'Cassis' rengine dayanamadım :) Biraz daha kullanıyım, yorumlarım yolda :)
Maskara benim makyajda olmazsa olmazım. Zayıf noktam. Haliyle yeni çıkan bir maskarayı denemeden edemezdim.
Bu iki parçayı ben aldım, gerisini Bobbi Brown bana hediye etti. Bobbi To Go Set içerisinde 3ml göz kremi, mini bir palet ve mini boy maskara var. Tester olarak da 10ml deluxe sample bir serum ve yine 3ml göz kremi :) Göz kremi arayışında olduğum için 2 farklı göz kreminin testerına sahip olmak iyi oldu. Beğendiğim bir krem bulamadım hala :(
Bobbi Brown dan alışveriş yapmak istiyorsanız online mağazayı tercih etmenizi şiddetle öneririm :) Hem sağlam hem kısa sürede hem de oldukça karlı bir şekilde elime geçti paketim..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder