1 Kasım 2014 Cumartesi

MakyajTrendi.Com Make Up Forever Alışverişim ve İkinci İndirim Haberi

Geçtiğimiz günlerde MakyajTrendi.com un MUFE, Nars ve Shiseido markalarında yaptığı %70lere varan açılış indirimini görmeyen kaldı mı? İndirimin başladığı ilk saateler çok daha güzel indirimler olmasına rağmen ne yazık ki o indirimdeki ürünler hemen tükendiği için birşey alamadım :( Aklım nasıl kaldı anlatamam. Neyse efendim ertesi gün stoklar yenilendi ben de ufak ufak iki alışveriş yaptım. Niye iki derseniz ürünler parça parça siteye konulup konduğu gibi de tükendiğinden parçalı olsun benim olsun dedim :) Tabii bunda açılışa özel kargo ücreti olmamasının da büyük etkisi olabilir :)
Siparişimin toplu görünüşü bu şekilde :) Alışverişimde bir iki ufak aksaklık da oldu ancak çok hızlı çözümler sundular o yüzden çok memnun kaldım. Öncelikle ben Technicolor paleti istemiştim hem mat hem daha canlı renkleri vardı. Elimdekilerden farklıydı. Ancak sipariş sırasında aynı anda çok kişi aldığı için bir karışıklık olmuş ve ben stokta kalmayan paleti almış olmuşum. Çok kısa bir süre içerisinde bana ulaştılar ve dilersem para iadesi yapabileceklerini ya da ellerinde olan diğer paletlerden birini bana gönderebileceklerini söylediler. Ben de Arty Blossom paleti göndermelerini istedim. Haliyle faturada değişiklik gerekti ancak fatura kesen görevli rahatsızmış o yüzden birkez daha aradılar ve kargomu bekletmek istemediklerini faturamı ertesi gün mektup ile yollayabileceklerini söylediler. Ben de ikinci siparişim olduğunu ona eklemelerini söyledim. Böylece başka sitelerde günlerce süründürecek işlemler 10 dk sürmeden çözüldü :) Kendilerini gerçekten hem kibar yaklaşımları hem de hızlı geri dönüş ve etkili çözüm üretmeleri konusunda tebrik ediyorum. Bundan sonra sitelerinde yer alan markaları Sephora yerine bu siteden alacağım kesinlikle.
Paketler bu şekilde geldi. Sanki siparişim değil de hediye gelmiş gibi oldum :)
Hele ilk siparişime eklenen bu kese beni benden aldı. İkinci siparişimde kese yoktu nasıl üzüldüm anlatamam :( Şu kesenin güzelliğine bir bakın ama..
Her iki siparişimde de elle adıma yazılmış notlar vardı. İnsana kendini özel hissettirmek konusunda çok başarılılar. Nerde diğer sitelerdeki ya da Sephoralardaki suratsız çalışanlar nerde bu inceliği düşünen, her sorunuza, sorununuza incelikle ve hemen dönüş yapan insanlar. Gel de sevme bu siteyi.
İki alışverişimde gelen tester ürünlerim. İlk defa allık ve pudra testeri aldım. Hepsini de severek deneyeceğim.
Vee işte benim güzelliklerim :)
Swatchlar bir sonraki yazıda olacak :) Ama doğal olarak harikalar :) Dün ilk makyajımı yaptım bile kendileriyle. Gerçekten çok güzeller..
Bu arada şu anda Makyaj Trendi nde MUFE ve Nars ürünlerinde 48 saatlik bir indirim daha var. Alacaklarınız varsa bakmanızı öneririm. Sık sık farklı ürünlerde indirimler yapacaklar sanırım. Hızlı ve güvenilir alışveriş yapabileceğiniz bir site arıyorsanız bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Aynı şekilde çok memnun kaldım ve ilk defa pudra testırını bu sekilde gördüm. Umarım bu avantajların devamı gelir :) Hele yaklaşan yılbaşında ilk takip edeceğim yer oldu =) Sephora konusunda da kesinlikle katılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de pudra testerını ilk kez gördüm :) umarım devamı gelir indirimlerin de biz de bolca nasibimizi alırız :)

      Sil