21 Temmuz 2014 Pazartesi

Cyrene %2 AHA Günlük Cilt Aydınlatıcı Tonik

Bugün Sargita Der Ki Blogger Etkinliği hediyelerimizden olan Cyrene %2 AHA Günlük Aydınlatıcı Tonik den bahsetmek istiyorum.
Ürünün vaatleri arasında eksfolyan (soyucu) etkisi ile yaşlanma etkilerini azaltmak, kolojen doku üretimini desteklemek, cilt tonunu düzenlemek, cildi sakinleştirmek var.
Ayrıca esans, boya, etil alkol ve paraben içermiyor. Benim için en önemli noktalardan biri de tamamen cruelty-free yani hayvan testleri yapmayan, vegan bir marka olması.
Şimdi benim görüşlerime gelelim. Sitesinden incelediğimde ilk defa kullanacakların yalnızca gece kullanmaları bir müddet sonra gündüz ve gece kullanmaları öneriliyordu. Ben de bu öneriye uyarak yalnızca geceleri, yüzümü temizleyip tonikledikten sonra bir pamuğa döküp tüm yüzüme ve boynuma uyguladım.
Benim elimde 30ml seyahat boy ürün vardı buna rağmen 20 günden uzun süre kullanabildim. Tam boyu 200ml. Yani epey bir zaman kullanılabilir.
Benim çene bölgemde stres kaynaklı iri sivilceler ve bunların koyu renk izleri var bir kaç aydır. Cilt bakımımda tek değişikliğim bu ürün ve son 1 haftadır lekelerde gözle görülür bir renk açılması oldu. Ayrıca cildim gerçekten daha aydınlık görünüyor. Kızarıklıklarım çoktu onların da hafiflediğini düşünüyorum.
Kısacası çok sevdiğim ve memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi. Tam boyunu 1 2 güne sipariş edeceğim. Tam boy ürünü cyrene.com.tr adresinden 45tl ye temin edebilirsiniz.
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Canım cildine iyi gelmesine sevindim. Umarım benim cildime de seninkine yaptığı gibi olumlu etkiler yapar. Çok çok öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bu güzelliği keşfetmiş oldum :) ve gerçekten çok memnun kaldım, umarım sana da iyi gelir tatlım :*

      Sil